Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Monday 18 June 2012 | 05:45 | 0 Atasinchi
Photobucket



Assalamualaikum . hai awok semuaaa .
nama saya farah aisyah binti harun . umur saya sekarang masuk tigabelas tahun dah , duaribuduobelas . impian dan cita cita saya adalah ingin menjadi seorang juruterbang yang berjaya . sejak dari umur enam tahun saya berminat ingin menjadi seorang juruterbang . saya tahu bukan senang untuk menjadi seorang juruterbang . ia perlu bijak dalam matapelajaran bahasa inggeris , sains , matematik and fizik . buat masa sekarang fizik saya tak belajar lagi . ingin menjadi seorang juruterbang tidak boleh rabun . tapi sejak saya umur dua belas tahun mata saya rabun . mak saya pernah cakap , berhenti lah berangan ingin menjadi seorang juruterbang kerana mata saya rabun . tapi saya tak boleh bertukar impian kerana saya amat meminati itu . kadang kadang saya tak yakin pada diri saya sebab saya takut tak boleh mencapai impian dan cita cita saya menjadi seorang juruterbang . 

okay lah , sampai sini saja yang dapat farah post kan . selamat malam , iloveyou all <3 

Doakan saya agar dapat mencapai impian dan cita cita saya seorang juruterbangg -,-" ASSALAMUALAIKUM .


Harap korang suka membaca cerita nii , kalau tak sudi pum takpee . saya tahu lah cerita saya tak sehebat cerita awok semua . BAIBAIBAI :<



I L O V E A L L A H , A L L A H I S A L W A Y S I N M Y L I F E :*



PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
i hope you like my blog
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

be nice with ur mouth,leave ur coment,Please put the correct url okeyh



_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google