Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 20 October 2012 | 01:58 | 0 Atasinchi
Photobucket

ASSALAMUALAIKUM comel comel dan semak semak :') Hai kawan . Hari ni fara rajin ntuk post pasal fara dalam blog :D nak post pasal someone . hihihi . nak post pasal org yg paling fara sayangggg <3 maybe dia tak tahu yang fara post pasal dia kat blog fara ni . tapi tak kesah la kan ? Oke . Dah nak startt nii .... jum la baca fara nak post ni . Awakkkk , thanks sebab datang dalam hidup saya . thanks sebab awak selalu buat saya happy . thanks jugak sebab awak buat saya jatuh cinta dekat awak . saya beruntung dapat kenal dengan awakk . awak tahu tak ? saya begitu mencintai awak . saya tahu , awak selalu sangat mengalah . always mengalah dgn saya semata mata nak jaga hati saya kan ? kenapa saya tak pernah terfikir ntuk menjaga hati awak jugak ? hmm , oke sekarang saya dah menyesal buat cam tuu . saya tahu , saya selalu bagi pelbagai alasan kat awak . tapi saya buat macam tu sebab saya terpaksa awakk . tapi semua nya dah terlambat kan awak . kita dah putus . semua nya salah saya kan ? oke awak , saya menyesal sangat sangatt . tapi awak tak nak bagi peluang kedua kat saya ? tolongla la awak saya begitu mencintai , menyayangi dan merindui awak sekarang . hidup saya tak lengkap tanpa awak sayang . Hanya Allah sahaja yang tahu betapa tersiksa nya saya tanpa awak b . awak , saya rindukan awak nyanyi ntuk saya . saya rindukan semua kenangan kita bersama awak . awak orang yang selalu buat saya tersenyum dan bahagia . saya sanggup habis kredit rm5 ntuk mendengar suara awak b . awak sangat bereerti buat saya . Tolonglah terima saya balik awakkkk . i need you in my life sayang . im not happy without you honey . dulu , awak selalu pesan kat saya janji harus tepati tapi kenapa awak tak tepati janji kita awak ? kenapa awak kenapa ? apa salah saya awak sampai awak sanggup tinggal kan saya ? saya sayang awak sangat sangat awakkk . tolonglah tahu itu budak handsome :* Kenapa awak tak faham perasaan saya ? Emm , kalau benda ni terjadi dekat awak kan ? Awak mesti rasa macam mana yang saya rasa awakkk . awakkkkkkk , kalau awak tak sayangkan saya . kenapa awak buat saya jatuh cinta dekat awak ? saya menyesal kenal dgn awak , mencintai awak dan menyayangi awak . awak tahu kenapa , semua tu buat saya sakit hati sangat sangatt . saya menyesal sangat sangatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ! Dulu awak janji , nak jaga saya baik baik , nak bahagia kan saya , nak kekal until my last breathe . tapi kemana semua tu awak ? hurm :( sampai hati awak tipu saya kan ? saya kecewa sgt ngan awak . kecewa tahap dewo awak and lastly saya nak sangat awak tahu , i will love you until my last breathe .

Best regards,
Your name
Farah aisyah       


\
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
i hope you like my blog
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

be nice with ur mouth,leave ur coment,Please put the correct url okeyh



_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google